Ezeket a termékeket ne a fekete pénteken vegye meg
Vannak termékek, amelyeknél érdemesebb egy kicsit várni, mint bedőlni a fekete pénteki akcióknak.
Vannak termékek, amelyeknél érdemesebb egy kicsit várni, mint bedőlni a fekete pénteki akcióknak.
Egyáltalán nem biztos, hogy a hazai netes kereskedelemben is egyre népszerűbb fekete pénteken olcsóbban tudunk vásárolni. Megmutatjuk, hogyan trükköznek az üzletek.
Hogyan alakíthatjuk úgy a november 24-i fekete pénteket, hogy anyagilag valóban jól járjunk, és meg is szerezzünk minden terméket, amire vágytunk? Mindezt persze úgy, hogy közben nem álljuk végig a világ leghosszabb sorait, és nem is kell vérre menő harcot vívnunk a többi vásárlóval.
Érdekes kísérlet lesz az idei Black Friday Magyarországon: eddig a webáruházak nagy napja volt ez, most viszont már a legtöbb hagyományos bolt is nagy akciókkal próbálkozik. A fogyasztók szokásai átalakultak, de még távol vagyunk attól az őrülettől, amit ez a nap Nyugaton jelent.
A magyarországi e-kereskedelemben már kimutatható a fekete péntek hatása, a hagyományos üzletek forgalmában még nem, és a tudatosság is hiányzik a vásárlók részéről.
A vásárlást tervezők előzetesen átlagosan körülbelül 36 ezer forint értékben akartak költeni.
Az ember békésen beáll a sorba, kiválasztja, amire szüksége van, fizet, és hazamegy. Vagy nem.
A Gazdasági Versenyhivatal fogyasztókkal szembeni tisztességtelen kereskedelmi gyakorlat miatt büntette meg az Extreme Digitalt.
Magyarországon is egyre többen használják ki a Black Friday-akciókat. Az USA-ból indult, hálaadás utáni péntekre eső vásárlási lázban hatalmas kedvezményekkel várják a vevőket, különösen az online boltokban. Ilyenkor akár ötszörös forgalomnak is örülhetnek a kereskedők.
A Black Friday után több hazai webáruház is a Cyber Mondaynek nevezett akciókkal bombázza a vevőit, köztük a H&M is. Az oldal kezelője alighanem elveszett az akciós árak dzsungelében, mert ugyanazon termék más és más árcédulával van ellátva.
A lyuk az országban és a szívekben van - írják a kezdeményezők, akik több mint 100 ezer dollárt gyűjtöttek a lyuk kiásására. Most is zajlik a munka.
Az online vásárlási piacon sosem látott pénzforgalomról számoltak be az Egyesült Államokban, amiben közre játszott a csütörtöki hálaadási és a fekete pénteki vásárlási láz.
Ez utóbbi években egyre-másra kerülnek elő a .hu és a .com jellegű domainvégződések mellett a különlegesebb darabok is.
Sorra futnak be a videók a pénteki vásárlási őrület legsúlyosabb jeleneteiről.
Kereskedelmi szövetség vezetője a tévében tette fel a költői kérdést: jól mérték-e fel a kereskedők a fekete pénteki igényeket?